PROJEKT POGUM

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.
Skupna višina sredstev, namenjenih za izvedbo projekta, znaša 3.299.864,57 EUR.
V projektu POGUM (PO-djetnost, Gradnik za-Upanja Mladih), ki pomeni »Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah« bomo spodbujali način razmišljanja in razumevanja podjetnosti v osnovnih šolah kot zmožnost razvijanja ustvarjalnosti, inovativnosti in proaktivnosti posameznika in skupin.

SPLOŠNE OBJAVE

vključeni smo v Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju. Obširneje...

torek, 19. 10.
Za učence 9. razreda. Na strani Karierna orientacija objavljamo rokovnik za vpis v srednje šole za šolsko leto 2022/2023.

četrtek, 14. 10.
9. r. Erazem Jesih
Mentorice: razredne učiteljice in Ljiljana Jankovič

petek, 10. 9.
Nekoliko je spremenjen šolski koledar - 7. 2. 2022 bo pouka prost dan, objavljamo pa tudi roke za ocenjevanje učencev, ki se izobražujejo na domu. Celoten koledar si lahko ogledate tukaj.

sreda, 1. 9.
Kot tretji predmet za preverjanje NPZ v 9. razredu v šolskem letu 2021/2022 je bila za našo šolo izbrana angleščina.

VREME

NEDAVNI DOGODKI

• Življenje nekoč – v Adlešičih in Žuničih

V ponedeljek, 18. 10. 2021, so imeli učenci 1. triletja tehniški dan z naslovom Življenje nekoč. O tem dnevu so nekateri učenci napisali nekaj vtisov. Danes smo imeli šolski izlet. […]

• PROJEKT E-TWINNING in pisanje pisem v angleščini

V letošnjem šolskem letu se je Osnovna šola Dragatuš vključila v mednarodno mrežo šol eTwinning. Pri pouku angleščine so tako učenci 6. in 7. razredov sodelovali v projektu ob evropskem […]

• Naravoslovni dan v 4. razredu – skrb za zdravje

V četrtek, 14. 10. 2021, so imeli učenci 4. razreda naravoslovni dan z naslovom Skrb za zdravje. Poglejmo, kako so ga opisali: Prišla je zobozdravnica. Pogovarjali smo se o skrbi […]

• Zdravstvena in zobozdravstvena vzgoja v 2. razredu

V sredo, 13. 10. 2021, so imeli učenci 2. razreda naravoslovni dan. Obiskala nas je višja medicinska sestra Katja iz ZD Črnomelj. Kaj sta o tem dnevu napisali Nadja in […]

• Zdravniški pregled tretješolcev

V torek, 12. 10. 2021, so imeli učenci 3. razreda zdravniški pregled v ZD Črnomelj. Ker je bil to že njihov drugi pregled, so vedeli kaj lahko pričakujejo. Pa vendar… […]

• Medgeneracijsko branje – 2. in 7. razred

S projektom pridno nadaljujemo. V četrtek, 7. 10. 2021, smo izvedli 2. srečanje, tokrat med učenci 2. in 7. razreda. Drugošolci so brali odlomek iz knjige Ostržek, sedmošolci pa so […]

• Beremo skupaj 2021

V nacionalnem mesecu branja smo se tudi mi odločili, da bomo brali vsi učenci na šoli. Brali smo 1. šolsko uro v četrtek, 7. 10. 2021. Učenci smo brali samostojno, […]

• 40. slikarski ex tempore mladih likovnikov Bele krajine

V petek, 1. oktobra 2021, smo se Julija Štefanič, Tjaša Davidović, Anej Kobe in Tian Kocuvan Ivanič,  udeležili 40. slikarskega ex tempora mladih likovnikov Bele krajine, ki se je odvijal […]

• Športni dan – orientacijsko tekmovanje

V torek, 28. 9. 2021, smo imeli športni dan. Med seboj smo se pomerili v orientacijskem tekmovanju. Sodelovalo je 22 ekip, tekmovali pa smo po triletjih. Izjema so bili učenci […]

• Projektni teden Vinogradništvo – naravoslovni dan

V sredo, 29. 9. 2021, smo učenci od 6. do 9. razreda šli v vinsko klet Metlika, na Vinomer in na Krašnji vrh. Najprej smo šli 6. in 7. razred […]

• Projektni teden Vinogradništvo – tehniški dan

V ponedeljek, 27. 9. 2021, smo učenci od 6. do 9. razreda imeli tehniški dan. V šolo smo morali prinesti časopisni papir, ki smo ga po navodilih začeli zvijati v […]

• Zdrav zajtrk – poročilo dejavnosti pri predmetu naravoslovje in tehnika

V ponedeljek, 27. 9. 2021, smo učenci 5. razreda v šolo prinesli svoj zdrav zajtrk. Prvo šolsko uro smo si sami zajtrk pripravili in ga pojedli. Opazili smo, da večina […]

• Projektni teden Vinogradništvo – kulturni dan

V letošnjem šolskem letu smo se odločili, da bomo izvedli projektni teden na temo vinogradništva.Začeli smo v petek, 24. 9. 2021, s kulturnim dnevom. Najprej so si učenci od 6. […]

• Kolesarski izpit – 1. del praktičnega dela – poligon

V petek, 24. 9. 2021, smo imeli učenci 5. razreda tehnični dan. V šolo smo morali priti s kolesom. Vendar, ker še nimamo izpita, smo ga potiskali ob sebi in […]

• Medgeneracijsko branje – skupno branje učencev 9. in 1. razreda

V letošnjem šolskem letu bomo skušali čim več brati. Da ne bi brali samo sebi ali v razredu, smo se odločili, da bomo povezali učence iz 1. in 3. triade […]

• Aktivni odmor med poukom v 5. razredu

Ker smo v začetku leta petošolci hitro utrujeni, se razgibamo kar med uro. Učiteljica nam predvaja vaje, ki jih je pripravil kinesteziolog Zdravstvenega doma Črnomelj, s katerimi se raztegnemo (5 […]

• Parada učenja – ogled razstave Domovina je kultura

Učenci 9. razreda smo imeli v sredo, 15. 9. 2021, nekoliko drugačen pouk zgodovine. Ob 8. uri smo se z avtobusom odpeljali v Kulturni dom Črnomelj, kjer smo si v […]

• Jumicar

V torek, 14. 9. 2021, smo se na šoli razveselili obiska organizatorjev JUMICAR-a. K nam so prišli tudi učenci 4. in 5. razreda iz Vinice in iz Starega trga. Najprej […]

• 3. razred na plavalnem tečaju

Od ponedeljka, 6. 9., do petka, 10. 9., so imeli učenci 20-urni plavalni tečaj v Dolenjskih Toplicah. Vsako jutro so se ob 8.00 odpeljali z avtobusom veselim dogodivščinam naproti. Jutra […]

• Tehniški dan v Novem mestu

V četrtek, 9. 9. 2021, smo 6. razred in 7. razred odšli v Novo mesto. Ob 7.30 zjutraj nas je prišel iskat avtobus.Ko smo prispeli na cilj, nas je pričakala […]

• Kulturni dan – IMPRO gledališče

V petek, 3. 9. 2021, smo imeli učenci 6., 7., 8., in 9. razreda kulturni dan. 6. in 7. razred smo se najprej razdelili v skupine in smo si vsi, […]

• Prvi šolski dan – predstava “Motovilčica”

Ko sem se zjutraj zbudila, sem bila vesela, da grem v šolo po dveh mesecih. V šoli so se z dekleti veselo objele in se pozdravile. Presenečena sem bila, ko […]

• Prireditev ob dnevu državnosti

Letošnja prireditev ob dnevu državnosti je bila iz znanih razlogov drugačna kot prejšnja leta. Posamezni razredi so posneli svoje nastope, le-te pa smo nato združili v enoten posnetek. Ogledate si […]

• Športni dan – vodne igre

V torek, 22. 6. 2021, na vroč dan, smo imeli učenci 1.–8. razreda športni dan – VODNE IGRE.Razporedili smo se po razredih in tekmovali med razredi v dveh skupinah. V […]

• Obnova kolesarskega poligona

V ponedeljek, 21. 6. 2021, in v sredo, 23. 6. 2021, smo obnovili kolesarski poligon.Vsako leto kolesarski izpit opravljajo učenci 5. razreda. Pogoja za kolesarjenje po cestni površini (opravljanje 2. […]

AKTUALNO

V primeru potrjene okužbe z virusom SARS-CoV-2 starši obvezno pokličite:
- Stanislav Dražumerič, ravnatelj - 041 606 696 ali
- Mateja Kavšek, tajništvo - 040 630 464

Pri stikih s šolo na daljavo (pouk, govorilne ure...) lahko pride do težav, predvsem tehničnih. V tem primeru nam lahko vašo težavo sporočite preko SPLETNEGA OBRAZCA. Poskušali vam bomo pomagati.

NAPOVEDNIK

ponedeljek, 25. 10. - petek, 29. 10.
Jesenske počitnice.

torek, 26. 10
Za starše in učitelje! Ob 12.00 bo potekal strokovni posvet o digitalnih pravicah otrok. Tema meseca so digitalne državljanske, politične, kulturne, ekonomske in socialne pravice mladih v Sloveniji. Posvet boste lahko v živo spremljali na portalu Arnes Video na naslednji povezavi. Vabljeni.

ponedeljek, 1. 11.
Praznik - dan spomina na mrtve.