V sredo, 3. 12. 2014, smo imeli učenci 4. razreda tehniški dan. Izdelovali smo avtomobilček na pogon na gumo.
Učenci smo vzeli naravoslovne škatle. Pripravili smo si pripomočke in sestavne dele. Vzeli smo letvico in jo označili na dve polovici in razpolovili na dva enaka dela.
Iz dveh majhnih in dveh velikih letvic smo sestavili in zlepili okvir.
Izrezali smo tudi 8 trikotnikov s katerimi smo še dodatno učvrstili okvir. Potem smo izrezali še 4 trikotnike, jim naredili luknjo in jih nalepili na okvir. skozi preluknjane trikotnike smo potisnili 2 osi, na kateri smo prilepili 4 kolesa. Na zgornjo, manjšo deščico smo zabili žebelj. Prednji dve kolesi smo ovili z gumico.
Daljšo gumico smo na zadnji osi zavezali, okrog žeblja, ki smo ga zabili, pa smo drugi del gumice ovili. Malo smo počakali, da se lepilo posuši.
Eni so avtomobilčke preizkusili, na koncu pa jih je učiteljica še vse ocenila. Ocene so bile dobre. Vsi smo bili z njimi zadovoljni. Izdelke smo si vzeli domov.
Ta tehniški dan je bil eden najboljših.

Leon Pavlinič, 4. razred

 

Danes, 3. 12. 2014, smo imeli učenci 4. razreda tehniški dan. Izdelovali smo voziček s pogonom na gumo.
Najprej smo izrezali 12 enakokrakih trikotnikov. 4 trikotniki so držali osi, ostalih 8 pa je vozičku dajalo trdnost. Nato smo razžagali eno letvico na pol. Nato smo po dve različno dolgi letvici zlepili v pravokotno obliko. na osi smo namestili kolesa, na sprednjo letvico smo zabili žebljiček ter nanj in zadnjo os pritrdili gumico, katera bo poganjala voziček. Na koncu smo na zadnji pogonski kolesi, v izogib zdrsevanju, namestili gumi.
Imeli smo se lepo in upam, da bo tudi drugič tako.

Kevin Tilen Kuretič, 4. razred

 

V sredo, 3. 12. 2014, smo imeli učenci 5. razreda tehniški dan. V našem razredu smo izdelovali hladilne torbe.
Zbrali smo se v razredu in počakali učiteljico. Ko je prišla, smo jo pozdravili in stekli po naravoslovne škatle. Začeli smo z označevanjem stiropora. Morali smo poiskati pravo mero. Ni nam šlo slabo. Ko smo označili stiropor, smo ga na električni žagi razrezali. To smo morali narediti zelo natančno.
Ko smo končali s stiroporjem, smo morali razrezati še lepenko na več delov. Tu smo imeli nekaj težav, saj nekateri niso bili preveč natančni.
Ko smo imeli vse dele lepenke in vse dele stiropora pripravljene, smo morali narediti iz tega škatlico. Tu smo imeli največ težav, ker je lepenko zelo težko zlepiti.
Na koncu smo morali narediti še pokrov. Nato je bilo našega tehniškega dne konec.
Najbolj zabavno je bilo rezanje stiropora. Vem, da bomo hladilne torbe zelo potrebovali – če ne prej, ko pride poletje.

Alja Deržaj, 5. razred

Orodna vrstica za dostopnost