Kuborobotika v 4. in 5. razredu

V sredo, 22. 11. 2023,  smo imeli tehniški dan. Zjutraj smo normalno prišli v šolo in počakali, da se je pouk začel. Komaj sem čakala! V razred je vstopila gospa, ki je imela v veliki beli škatli naše kuborobotke. Najprej je dva sošolca izbrala, da nam razdelita robotkova telesa. Nato smo dobili še glavo, kartice in podlogo, po kateri naj bi se robotek vozil. Delali smo v parih. Jaz in Neža sva svojemu robotku dali ime Walle. Robotke smo najprej sestavili, nato pa iz škatle vzeli ploščice, po katerih je robotek peljal. Vrste smeri so bile naravnost, levo in desno. Nato smo dobili še 4 kartice, ki so pomenile, da se robotek pot nauči na pamet in še zanko, da ne dajemo preveč kartic, ampak postavimo zanko, damo številko in robotek gre npr. trikrat naprej. Potem je sledila malica. Takrat sta šli naša »učiteljica« in njena kolegica malo po Dragatušu in si ga ogledale. Po malici smo nadaljevali z gasilcem, ki smo mu morali pomagati priti do nesreče in mu jo pomagati rešiti. Nato smo dobili na listu papirja narisano gasilsko obleko in čelado, ki smo jo pobarvali in namestili ter zlepili na robotka. Na koncu smo napisali še kratko zgodbico o svojem robotku in pomagali pospraviti. Poslovili smo se in odšli na kosilo in na pevski zbor ter na razvoze. Ta dan mi bo zavedno ostal v spominu in upam, da nas robotki še pridejo kdaj obiskat. (: (: (: (: (: (Rebeka Kopač, 5. r.)

 

V sredo, 22. 11. 2023, smo imeli tehniški dan z naslovom Kuborobotika. Za začetek smo se spoznali z vodjo dejavnosti. Nadaljevali smo s kuboroboti. Najprej smo jih sestavili, nato pa smo dobili škatlo, v kateri so bile ploščice s čipom, ki jih je kuborobot poskeniral in se premaknil, kakor smo mu ukazali. Nato smo dobili pisna navodila na temo gasilec kuborobotek. Pri tem smo delali različne naloge povezane z delom gasilcev. S pomočjo ploščic smo se premikali, kakor je pisalo v navodilih. Kasneje smo mu izdelali njegovo gasilsko opremo. Za zaključek smo napisali zgodbico o robotku in naredili skupinsko fotografijo s kuborobotki. Dan smo zaključili s prijetnimi vtisi in željo po ponovitvi druženja z robotki. (Neža Koce, 5. r.)

 

V sredo smo imeli KUBOROBOTIKO.
Mislila sem, da bomo robotka sestavili iz lego kock. Ko je prišla neka gospa, smo že takoj videli, da nam ne bo dolgčas. Iz škatle je vzela telesa robotkov in škatlice. V škatlici so bili 3 predalčki.
V 1. so bile kartice za robotka in njegova glava. Zelene kartice so pomenile naprej, modre desno in rumene levo. Iz kartic si mu lahko sestavil potko (izpod kartice je bil čip, ki ga je robotek prebral).
V 2. predalčku so bili pripomočki za posnemat ukaze za robote. Ukaze si je zapomnil.
V 3. predalčku pa so bili pripomočki za ponavljanje enega znakca.
Po malici smo nadaljevali z gasilcem. Pogruntat smo ga mogli sami. Zraven smo dobili še obleko za našega gasilskega robotka. Mislila sem, da bomo sestavili tudi svojo igrico. Ampak, to je bilo samo lansko leto. Robotka sem imela tako rada, da sem ga skoraj odnesla domov.
TA DAN SI BOM ZAVEDNO ZAPOMNILA. (: (Tanja Štrekelj, 5. r.)

 

V sredo 22. 11. 2023 smo imeli 4. in 5. razred tehniški dan. Zjutraj smo normalno prišli v šolo. Komaj smo čakali da, prideta voditeljici za kuborobotiko. Končno sta prišli. Najprej smo se pogovarjali o robotih in se razdelili v pare tako kot sedimo. Jaz sem bila z Niko. Potem je voditeljica izbrala Jakoba in Marka, da nam razdelita: trup, glavo kuborobotka in škatle z ploščicami. Puščice na ploščicah so bile: naravnost, levo in desno. Najprej smo robotku dali glavo gor in začeli sestavljati ploščice s puščicami. Robotka smo postavili na začetek. Upošteval je ploščice in se odpeljal kakor smo jih postavili. Voditeljica nam je razdelila podlage na kateri je bila narisana cesta in raznorazne potke, trgovine, šotori. Sledila je malica. Ko smo pojedli smo nadaljevali s koborobotiko. Lahko smo tudi na začetek in konec dali posebno ploščico, ki je pomenila, da to robotek snema. Potem smo postavili eno posebno ploščico in ko je to zaznal je vse to kar je prej posnel sedaj ponovil na pamet. Bila je pa še ena kartica. Da nisi rabil dati veliko ploščic si dal samo številko, ta znakec katerih bi veliko postavil, in temu se je reklo zanka. Bil je rekreativni odmor. Nato smo dobili plakat s polji in pisna navodila kot da je robotek gasilec in mora rešiti prevrnjen tovornjak in požar v gozdu. Tudi tu smo postavili ploščice, jih posnemali in naredili zanko. Dobili smo tudi list na katerem je bila narisana oprema gasilca in mi smo morali to pobarvati, izrezati in obleči robotka. In list na katerega smo napisali po parih kratko izmišljeno zgodbo. Čas je hitro minil in bilo je konec kuborobotike. Sledilo je kosilo, krožki in prevozi domov. Ta dan mi bo za vedno ostal v lepem spominu. Upam da bomo imeli še kakšen tak teniški dan.(: (Neja Dajčman, 5. r.)

 

V sredo 22.11 2023 smo imeli kuborobotiko. Zjutraj smo prišli v šolo kjer smo čakali kuborobotke. Ko so prišli robotki smo se dali v pare in začeli delat z robotki. Prvo smo sestavljali puzle in gledali kako se peljejo bilo je zelo smešno. Hitro sta minili dve šolski uri, potem smo imeli malico. Ko smo pojedli smo začeli delat robotke.
Tukaj smo snemali in sestavljali. Tanji in meni je robotek skoraj padel iz šolske klopi. Hitro je minila šolska ura, odšli smo igrat nogomet. Igra je bila zelo napeta, ampak smo zmagali. Odšli smo nazaj v razred kjer smo mogli sestavit gasilca. Imeli smo majhne težave ampak je nama kar šlo. Minila je še zadnja šolska ura potem sta se poslovili učiteljici za robotiko. Odšli smo v šolo kjer smo pojedli kosilo in odšli na razvoz.
Ta dan mi je ostal v lepem spominu (: (: (Matic Črnič, 5. r.)

 

V sredo 22. 11. 2023 smo imeli tehnični dan z naslovom KUBOROBOTIKA. Prišla je gospa, ki je prinesla robotke in nam vse razložila. Mogli smo delati v paru. Na mizo smo dobili škatlo, v kateri so bile ploščice s čipi. Prvo smo plošče položili na mizo in videli kako se robotek premika. Robotki so se premikali, tako kot smo jim mi dale navodila. Sledila je malica. Po malici smo dobili nalogo s temo GASILEC. Morali smo opraviti različne naloge. Dobili smo plakat, na katerem so bile različne potke. Po končanih nalogah, smo morali napisati zgodbo o kuborobotku. Na koncu smo morali še pobarvat in izrezati oblačila za gasilca robotka. Na koncu smo se vsi skupaj poslikali s kuborobotkom. Imela sem se lepo in rada bi še kdaj ustvarjala z robotki. (Nika Babič, 5. r.)

 

V torek, 22. novembra, smo imeli petošolci in četrtošolci tehniški dan na temo kuborobotika. Dan smo začeli s pogovorom o robotih in robotiki. Nato so nam razdelili komplete, robote ter ploščke. Te ploščke je robot poskeniral in se premaknil v smer katero smo mu ukazali. Sledila je malica. Po njej smo dobili mapo ter liste z navodili robotove poti. Navodila so bila zabavna.
Po vsem delu smo rabili malo sprostitve, zato smo odšli ven na rekreativni odmor. Po njem smo robotka okrasili kot se za Dragatuš spodobi– v gasilskem duhu, saj smo znani po našem gasilskem društvu. Izmislili smo si še zgodbico v kateri nastopa robotek.
Takšne vsebine se mi zdijo zelo zanimive in uporabne. (Lovro Vuk, 5. r.)

 

V sredo smo imeli kuborobotiko. prišli smo v šolo in počakali voditeljico. Nato ko je prišla nam je malo razložila o robotkih. Robotek je bil sestavljen iz glave in trupa, bil je majhen. Vsi smo dobili škatlice s tremi predalčki. S prvo škatlico smo se naučili upravljati robotka. V drugem pa kako posnemati posnetek. S tretjo škatlico pa smo se naučili kako se neka stvar ponavlja. Sledila je malica. Po malici smo dobili karto na kateri je bilo navodilo kaj naj naredimo z robotom. robotka smo morali tudi obleči. To je bilo zabavno. Zadnjo uro smo napisali svojo zgodbico o robotku. Moral bi jo pisati s Samom, vendar nisem želel ker mi je zlomil mojo črno barvico.
Današnji dan je bil zanimiv in drugačen kot po navadi. (Mark Kambič, 5. r.)

 

V sredo, 22. 11. 2023,  smo imeli tehniški dna. Obiskala nas je gospa, ki je s seboj prinesla veliko škatlo. Na začetku smo se pogovarjali o robotih.
Gospa je nato odprla škatlo in v škatli so bile še manjše škatle, ki nam jih je razdelila. Ko smo robotke zložili, smo jim naredili proge. Po malici smo odprli še druge znake- Z vsemi znaki smo robotke učili ukaze na pamet. Gospa se je poslovila. Bil je krasen dan. (Evita Šmalcelj, 4. r.)

PRILAGODI VIDEZ STRANI