ZA LAŽJE DELO Pri delu na daljavo lahko pride do težav, predvsem tehničnih. V tem primeru nam lahko vašo težavo sporočite preko SPLETNEGA OBRAZCA. Poskušali vam bomo pomagati. 1. Kako namestiti program ZOOM? NAVODILA. 2. Kako vstopiti v ZOOM srečanje (+osnovne nastavitve)? NAVODILA. 3. Kako vstopiti v spletno učilnico? NAVODILA. 4. Sodelovanje v spletni učilnici z mobilno napravo – VIDEO. 5. Želite spremeniti AAI geslo? NAVODILA. 6. Kako oddati nalogo v spletno učilnico? NAVODILA. 7. Kako prenesti fotografijo s telefona v OneDrive? NAVODILA. 8. Deljenje dostopa do datoteke, ki je v OneDrivu? NAVODILA. Težave z OneDrive – pravilen postopek Prvi dostop: šolska spletna stran > Za učence > Office 365 > Prijava (AAI) > OneDrive > še enkrat prijava AAI > obkljukate Tega ne kaži več in kliknete DA. Prikaže se napis Pripravljamo OneDrive za vaše podjetje. Po končanem postopku se izpiše obvestilo, da je OneDrive pripravljen – kliknete na to obvestilo. Na ta način so učenci postali člani os-dragatus.si in lahko dostopajo do datotek, ki jih dajo učitelji v OneDrive. Če tega postopka niso opravili, ne morejo odpirati datotek, ki jih učitelji delijo v OneDrivu. Vsi naslednji dostopi: šolska spletna stran > Za učence > Office 365 > Prijava (AAI) > OneDrive > vstop. |
– Do spletnih učilnic lahko dostopate preko spletne strani: ZA UČENCE>Spletne učilnice (glej navodilo zgoraj);
– Do Office 365 lahko dostopate preko spletne strani: ZA UČENCE>Office 365;
– v obeh primerih je potrebna prijava z AAI računom.