Naravoslovni dan v 4. razredu – skrb za zdravje

V četrtek, 14. 10. 2021, so imeli učenci 4. razreda naravoslovni dan z naslovom Skrb za zdravje. Poglejmo, kako so ga opisali:

Prišla je zobozdravnica. Pogovarjali smo se o skrbi za zdravje. Potem smo se razdelili v skupine. Vsaka skupina je dobila listek, na katerem je pisalo, kaj mora narediti. Ko smo končali, smo se pogovarjali o zobeh. Potem nas je zobozdravnica razdelila v 2 skupini. Reševali smo 3 naloge in med seboj tekmovali. Zmagala je skupina številka 2. Na koncu smo vsi igrali igro Človek gibaj se. (Dominik)

Bilo je zabavno in napeto. Učili smo se, kako pomagati drugim pri poškodbah. Igrali smo se raznorazne igre in bilo je zelo napeto. Na koncu smo se igrali zelo zanimivo igro Človek gibaj se. (Leon Maj)

Prišla je zdravnica in nas učila, kako pomagati, če je imel nekdo nesrečo, npr. če je padel s kolesa. Naučila nas je, kako oživljamo človeka. Razdelili smo se v skupine in vsaka skupina je dobila listek, na katerem je bila opisana nesreča. Ko smo listek prebrali, smo šli k zdravnici iskat pripomočke. Eden v skupini je bil ranjenec, drugi pa zdravnik. Naslednji dve uri smo se učili o zobeh. (Jan)

V šolo je prišla zobozdravnica. Pogovarjali smo se o nesrečah, poškodbah in zobeh. Nato smo si povijali roke, noge, prste. Za konec smo reševali naloge in tekmovali. Naša skupina je zmagala. (Alina)

Obiskala nas je zobozdravnica. Na začetku ure smo govorili o nesrečah. Vsak je povedal svojo nesrečo, ki se mu je zgodila. Nato je s svojimi pripomočkih na sošolcih pokazala, kako poškodovanca oskrbimo. Potem smo se tudi sami preizkusili v povijanju. Sledil je kviz. Rešiti smo morali tri liste o zobeh. Naša skupina je zmagala. Imeli smo se krasno. (Nejc)

Prvo uro smo se pogovarjali o nesrečah. Drugo in tretjo uro smo se pretvarjali, da smo mi ponesrečenci in smo se povijali. Zadnji dve uri smo imeli izziv in se igrali igro Človek gibaj se. (Vid)

Bilo mi je zelo lepo. Prvi dve uri smo se pogovarjali o zobeh. Po malici smo se malo pogovarjali in malo igrali. Zdravnica nas je naučila, kako ukrepati, če bi se komu kaj zgodilo. Razdelili smo se v skupine in se preizkušali v povijanju rok, nog… Zadnjo uro nas je zdravnica razdelila v dve skupini in smo med seboj tekmovali. Dobili smo liste, na katerih je napisano, kako ščetkati zobe. Dobili smo tudi tabletke, ki pokažejo, kako čisti so naši zobje. (Tia)

Prišla je zobozdravnica iz zdravstvenega doma Črnomelj. Naučili smo se, kako poviti rano in kako premakniti nezavestnega človeka. Razdeljeni smo bili v ekipe, v katerih smo povijali rane. (Luka)

Ko je v razred prišla sestra Katja, smo se je vsi razveselili. Prvi dve uri smo se pogovarjali o različnih poškodbah. Prinesla je tudi zdravniške pripomočke. Potem smo se razdelili v skupine in se med seboj povijali. Po malici smo se učili o zobeh. Tokrat smo se razdelili v dve skupini in reševali kviz na listih. Jaz sem bila v skupini številka dve in mi smo zmagali. Za nagrado smo dobili lesene zobke. Ko je odšla, smo jo žalostno pozdravili. (Manca)

Zjutraj smo se pogovarjali o poškodbah in si ogledali, kakšne poškodbe se dogajajo, da bomo vedeli, kako reagirati, če se nam zgodi podobno. Potem smo se razdelili v skupine. V moji skupini so bili Leon, Luka, Gašper in Žan. Nato smo dobili listek z nalogo, na katerem je pisalo, kakšno poškodbo ima ponesrečenec, mi pa smo ga morali ustrezno poviti. To smo počeli tri ure. Potem smo se pogovarjali o zobeh in spet smo se razdelili v dve skupini. V moji skupini so bili Tamara, Leon, Luka, Tia, Jaša in Jan. Začeli smo reševati kviz. Ko smo ga rešili, smo se igrali igrico Človek gibaj se. S tem se je končal ta dan. Naravoslovni dan mi je bil všeč. (Gal)

Ko sem prišel v šolo, je prišla v razred zdravnica. Bilo je lepo in zabavno. Na koncu smo se igrali kviz o zdravju, se učili o poškodbah in se igrali igrico Človek gibaj se. (Nejc)

Zdravnica nam je pokazala, kakšne zobe imamo in kaj morajo narediti, ko imamo v ustih hrano. Pokazala nam je tudi, kaj moramo narediti, če se oseba poškoduje v prometni nesreči, če kdo pade v nezavest ali če pademo s kolesa, ali pa pri teku. S pomočjo projektorja nam je pokazala slike. Bilo mi je zelo zanimivo. Zdravnica je prinesla povoje in druge zdravstvene pripomočke. Vsi smo se povijali. Igrali smo se raznovrstne igre, reševali liste in se zabavali. Potem je bili konec. (Gašper)

Pogovarjali smo se o zobeh in poškodbah. Povijali smo si roke, noge ter si nameščali opornice. reševali smo liste in se na koncu igrali igrico Človek gibaj se. Čisto na koncu je zobozdravnica povedala, kdo je zmagal in razdelila nagrade – lesene zobke. (Žan)

Najprej smo se pogovarjali o poškodbah in padcih, nato smo gledali, kako se povije komolec in glava. Ko smo s tem končali, smo se razdelili v skupine in se povijali. Nato smo v dveh skupinah reševali liste in se igrali igro Človek gibaj se. Zelo sem se zabavala. (Tamara)

Pogovarjali smo se o zobeh in o poškodbah. Razdelili smo se v štiri skupine in si povijali poškodovane dele telesa. Na koncu smo v dveh skupinah tekmovali v kvizu o zobeh. Zmagovalna skupina je za nagrado dobila bel, lesen, nasmejan in čist mali zobek. Vsi smo dobili tudi tabletke, ki nam z barvo povejo, ali si dovolj dobro umivamo zobe ter list s kužkom Pikijem in navodili, kako se pravilno umiva zobe. Moram pa še povedati, da smo se učili, kakšen je položaj nezavestne osebe. (Nika)

PRILAGODI VIDEZ STRANI