Naravoslovni dan – skrb za zdravje

V torek, 15. 10. 2019, smo imeli učenci 4. razreda naravoslovni dan. Tema je bila Skrb za zdravje. Prvi dve uri smo se pogovarjali o zobeh. Razdelili smo se v skupine in izdelali usta z zobmi. Naš izdelek je medicinska sestra Ana odnesla v zdravstveni dom.
Tretjo in četrto uro smo se pogovarjali o poškodbah. Tudi sami smo se preizkusili, kaj storiti, ko kdo pade v nezavest, povijali smo si roke, noge ter glave.
Zadnjo uro smo telovadili. Medicinska sestra Ana Starašinič nam je pokazala, kako skrbimo za svoje zdravje.
Bilo nam je lepo.

Zala Puhek, 4. r.

 

V torek, 15. 10. 2019 smo imeli naravoslovni dan. Naslov dneva je bil Skrb za zdravje.
Zjutraj je k nam prišla zobozdravnica. Prvo in drugo uro smo govorili o zobeh. Pogledala nam je zobe in nam pokazala, kako se jih pravilno ščetka. Potem smo šli na malico in po malici smo nadaljevali. Tretjo uro smo se učili, kako nekomu pomagamo pri poškodbi. Zadnjo uro smo se učili, kako se moramo pravilno gibati.

Miha Svetič, 4. r.

 

Danes smo se učenci 4. razreda učili o zobeh, poškodbah in gibanju. Učila nas je medicinska sestra Ana Starašinič. Ta dan se je imenoval Skrb za zdravje.
Najprej smo se učili o zobeh, in sicer katere vrste zob imamo. Naslednjo uro smo izdelovali usta in zobe. Izdelek naše skupine je Ana odnesla v zdravstveni dom.
Nato smo se učili o poškodbah. Če imaš mavec in se ti vrti ter ti je slabo, se uležeš na hrbet in noge dvigneš. Če imaš zlomljeno roko, greš k zdravniku.
Na koncu smo se učili o hrbtenici, medenici in gibanju. Hrbtenico moramo držati ravno. Medenico ne smemo držati ne naprej in ne nazaj, ampak na sredini. Čisto na koncu je prišlo na vrsto gibanje. Tudi sami smo naredili veliko gibalnih vaj.

Nina Stegne, 4. r.

 

Danes, 15. 10. 2019, smo imeli učenci 4. razreda naravoslovni dan. Ta dan je z nami preživela medicinska sestra Ana, saj je bila tema dneva Skrb za zdravje.
Prvo uro nam je predstavila vrste zob, njihove naloge in higieno. Drugo uro smo se razdelili v tri skupine. Jaz sem bila v skupini z Saro, Nino, Zalo in Nikom. Izrezovali smo posamezne vrste zob in usta. Naš izdelek je Ana odnesla v zdravstveni dom.
Po malici smo se pogovarjali o poškodbah in se naučili, kaj naredimo, če je komu slabo, če komu teče kri iz nosa, če se komu vrti, kako se povije komolec, koleno, gleženj in glavo. Naučili smo se tudi, kaj narediti, če se kdo duši.
Po rekreativnem odmoru smo se zopet razdelili v enake skupine. Imeli smo tri postaje: na prvi smo poskrbeli za zlomljeno roko, na drugi smo vadili, kaj moramo narediti v nujnih primerih, na tretji pa smo drug drugemu povijali komolec, koleno, glavo in gleženj.
Peto uro smo se gibali. Dobili smo liste na katerih so vaje gibanja, ki jih delamo med učenjem.
Meni je bilo zelo lepo. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo se povijali s povoji.

Lana Šašek Garantini, 4. r.

 

Danes smo imeli naravoslovni dan. Bilo je zanimivo.
Prvo uro smo se pogovarjali o zobeh.  Naslednjo uro pa smo ustvarjali, in sicer smo izrezali usta in noter nalepili zobe.
Tretjo uro smo se pogovarjali o poškodbah – o vseh vrstah poškodb. Po rekreativnem odmoru smo dokončali pogovor. Nato smo trenirali prvo pomoč.
Zadnjo uro smo se pogovarjali o hrbtenici. Kasneje smo vadili različne gibalne vaje.
Čisto na koncu šolskega dne smo v zvezek opisali današnji dan, ampak jaz sem ga napisal doma na računalnik XD.

Nik Pezdirc, 4. r.

PRILAGODI VIDEZ STRANI